About Me

Mitt foto
kristine drake
Oslo, Norway
Vis hele profilen min
Drevet av Blogger.

Følgere

fredag 24. desember 2010

Mens julen ringes inn...!

God jul ønskes alle....

...til og med den premiedusten som isted grettent dyttet meg (en kvinne i 7.de måned med bekkenløsning) bort fra sitteplassen min og snøftet høyt og surt: 'Her er det reservert for famiiiiiiiliiiiarrrrrrrr!!!!!' (Eller mest god jul til  barna hans: det er jo ikke deres feil at faren deres er en kronidiot...!)
Nøyde meg med å spørre om det ville tatt livet av ham å spørre i en bittelitte granne vennlig tone på julaften...! (Selv om jeg hadde forferdelig lyst til å ta meg på babymagen og med en krokodilletåre si at jeg dessverre ikke var i stand til å gå..!)
Også hun som avkrevde meg for 170 kroner fordi jeg hadde disponert 2 mindre kolli til mine 23 rådyre SAS-kilo istedenfor for ett større unner jeg en deilig ribbemiddag med slekt og venner, noen velmente pakker og en god porsjon juletv. (Det hadde ikke gjort noe om hun slo storetåa, forsåvidt, hardt, i sin ferd rundt granen...!)

Dere andre som forhåpentligvis hverken utsetter deres medborgere for denslags uoppdragen oppførsel eller gjør annet enn å knekke nøtter, se tegnefilmer, øse ribbe/kalkun eller dampe sauepinner på bursdagen til Jesus ønsker jeg iallefall en fantastisk og fredfull høytid!! Jeg håper alle er like heldige som meg som har mennesker jeg er glad i rundt meg og andre jeg er glad i å savne...!

Da jeg (og kona) ikke vant 100.000 i FLAX-kalenderen, så har jeg nok et par ønsker til Julenissen i år også:

1. En ganske tykk bok full av relativt mange penger!
2. Et diskret og lite privatfly (og kanskje også et ørlite flytog..!) slik at ublide møter med stampende surpomper kan unngås.
3. Mindre vaffelmønster på rumpa, og kanskje en ørliten løft av pannebrasken..!?
4. Et mindre løsnet bekken og et mer sammensnurpet spiserør...!
5. En palmehytte på Bora-Bora hadde heller ikke sittet feil, se hva du får til, Nissefar: jeg er da ikke kravstor...!

Ellers gjenstår det bare å anmode folket om å benke seg foran 3 nøtter, Disney's beste og komplott mot snurte grever og nyte noen fredfulle juledager...!

Med stor, julevennlig hilsen til alle der ute fra Kristine, snart forspist!

0 kommentarer:

Populære innlegg